söndag 19 februari 2017

KISS Blooming lösfransar

KISS har lanserat en ny linje lösfransar som heter Blooming lashes. Det som är annorlunda med dessa enligt KISS är själva fransarna är fästa på fransraden i olika nivår vilket ger en naturligare look då de ska blanda sig med dina egna fransar.
De ser helt otroligt fina ut faktiskt och har en fyllighet till sig som mina andra lösfransar inte har.
Jag har fått två av sorterna och det är:

Daisy
Snäppet längre på de yttre kanterna och lite mer dramatiska


Tulip
Runda och kortare




Jag använder själv oftast lösfransar till scenen när jag uppträder och är mer van med fransar som är dramatiska men i alla fall Tulip kan man ha till vardags. Det blir en väldigt fyllig fransrad men det ökar inte längden så mycket ( på mig då).

De finns i 4:a olika varianter på Lyko.se och kostar 85 kr.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar