tisdag 18 augusti 2015

Och vi är tillbaka!


Sist jag skrev så levde jag i förhoppningen om att jag skulle ha flyttat tillbaka i början av juni men det var lite för positivt visade det sig... Första juli gick flytten tillbaka till min gamla men nu renoverade lägenhet och jag passade in det så bra att jag hann flytta ut, flyttstäda evakueringslägenheten och sen var det dags att åka till London för att fira en kompis som fyllde 30 år.
Jag har fortfarande en hel del flyttlådor kvar att packa upp och sortera ( verkligen hatar att packa upp) men jag tänkte att det var dags att börja lite försiktigt här i alla fall.
Mycket har hänt sen sist, både bra saker och jobbiga. För utom att min lägenhet är nyrenoverad så har jag också kommit in på en utbildning till hösten så nu blir det både plugg och jobb samtidigt. I juni så gick jag igenom ett jobbigt uppbrott som kom väldigt plötsligt och som har varit väldigt jobbigt och fortfarande är tungt.
Jag har fortfarande en stor del av mitt smink nedpackat och det är oklart hur mycket jag kommer att hinna med att blogga men uppdateringar kommer det i alla fall att bli!


1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! Lycka till med studierna och ta hand om dig riktigt bra nu efter allt trist som varit. Nu blir det bara bättre! <3

    SvaraRadera