tisdag 10 mars 2015

Veckans Kvintett- 5 produkter från veckan som gått v.10

Känns som en evighet sen jag bloggade senast och jag har varit så sugen på att blogga också men tiden... tiden räcker inte riktigt till. Började ett nytt jobb i februari som har tagit en hel del tid och så renoveringen på det.
Jag tänkte att jag skulle smyga igång lite med att visa veckans kvintett från veckan som gått, dessa bär jag dessutom med mig i min handväska.



eos coconut lipbalm
Jag ville testa eos och se varför det var så hypat och nu förstår jag varför! Underbart läppbalsam, ger bra med fukt under en lång tid och luktar ljuvligt!.

L´Oréal Super Liner i Precious Bronze- 
Denna blev snabbt en favorit hos mig, otroligt fin kall bronsig ton på liner, sitter bra och är superlätt att måla med. Varför i väskan tänker ni? Ibland när man har bråttom till bussen så är det enklare att måla sin eyeliner på jobbet helt enkelt.

Maybelline Color Elixir Signature Scarlet
Just denna serie Color Elixir är helt fantastiska läppglans, finns inte i Sverige än  så min är köpt på Ebay. Läppglanset har bra pigmentering och sitter otroligt bra. Har två nyanser men denna har varit min favorit nu under vinter.

The Body Shop Lip & Cheek Velvet stick i nr 40 Poppy Red-  
Kärlek vid första användningen! Denna är perfekt både till läpparna och kinderna och färgen är otroligt smickrande. På läpparna så lämnas det nästa som ett stain kvar på läpparna vilket man kan se i alla fall upp mot 4-5 timmar. 
Den är också väldigt lätt att sudda ut men sen när den har satt sig så sitter den.

The Body Shop Hand cream Strawberry
Jag älskar att denna kommer i en sån smidig lite förpackning då den är perfekt att ha i väskan. Just doften är lite syntetisk men den återfuktar bra. Kan rekommendera att man spanar in denna linje med handkrämer  och då speciellt dofterna Shea och Moringa som är mina två favoriter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar