fredag 2 januari 2015

Julen 2014- Hälsingland i vinterskrud

Nu under julen så var jag hemma hos föräldrarna och hälsade på, jag har fortfarande all min släkt däruppe och kommer tyvärr inte upp så ofta som jag skulle önska. Jag har nu under julen njutit av den vackra vintern upp i Hälsingland samt umgåtts mycket med mamma, pappa, syskon och syskonbarn och det har varit otroligt mysigt.
Det var rackarns kallt där uppe, på julafton hade vi -25 grader och i snitt så låg det kring -20 grader så jag var glad att jag hade tagit med mig vinterskorna som är fodrad med ull samt att jag tog med mig den tjockare nattkrämen som var perfekt både på natten och dagen.
Jag älskar ju djur och det gör även mina föräldrar så vi hade fullt hus med djur, jag tog med mig mina tre katter och mina föräldrar har tre hundar och fem katter.
Det har varit en mysig jul helt enkelt, jag kom tillbaka till Uppsala den 28 december för att köra två arbetspass till men nu är jag ledig fram tills nästa onsdag.


1 kommentar:

  1. Nämen - ännu en hälsing i beautybloggsvärlden! Blev sjukt peppad när jag stötte på Camelliss på DB Expo i lördags, och nu hittar jag ännu en fellow hälsing :-) Trevligt att råkas! Jag heter Therese och finns på cultureofmakeup.com. Trevlig blogg du har, förresten :-)

    SvaraRadera