fredag 10 oktober 2014

OPI Toucan do it if you try och Formula X Turbulent





Denna ursnygga kombo bar jag innan sommaren men har av någon anledning glömt lägga upp den här. OPI Toucan do it if you try lanserade med OPI Brazil i våras och är ett ursnyggt korall-orangelack som jag inte bara hade flera gånger på naglarna utan också hade på tårna under sommaren.
Formula X är ett märke som jag hört mycket gott och jag blev inte besviken av Turbulent då det var enkelt att applicera och att jobba med.
Turbulent är ett effektglitter i klar bas där glittren är i olika storlekar i svart och turkost. Väldigt snyggt helt enkelt och jag är sugen på att testa fler färger från märket.

Som baslack har jag använt Essie Ridgefiller, tre tunna lager av Toucan do it if you try, två supertunna lager av Turbulent och sedan avslutat med Seche Vite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar