fredag 18 juli 2014

OPI Hotter than you pink

Sommarens snyggaste lack enligt mig! Detta underbara lack kom ut med OPI neonkollektion nu i sommar och det är helt klart en stor favorit. 
Jag är otroligt svag för neonlack och särkilt rosa neonlack och detta har dessutom ett blått skimmer i sig.

Som baslack har jag använt Essie Ridge Filler, ett tunt lager OPI Put a coat on ( vitt baslack för neoner) och sedan två tunna lager Hotter than you Pink.
Jag hade nog kunnat hoppa över Essie Ridge Filler eftersom Put a coat on är ett baslack som är vitt men det blev Ridge Filler av bara farten.
Hotter than you Pink är ett väldigt skirt lack, gäller för att lack i denna kollektion men man kan absolut få det att täcka utan ett vitt baslack men jag tycker att det blir finare med vitt under.

2 kommentarer: