torsdag 17 juli 2014

Kaos

Istället för att vara hemma hos släkten i Hälsingland i 10 sköna dagar som det var tänkt var jag tvungen att åka tillbaka till Uppsala efter 2 dagar för att ta hand om min lägenheten som har blivit vattenskadad.
Inröret för kallvattnet i badrummet gick sönder och hela lägenheten fylldes med 6 cm vatten. Jag lever just nu i en kaotisk röra och vi väntar på att försäkringsbolaget ska komma ut för bedömning men relita som var här i måndags sa att de trodde att alla golven behövdes tas bort så frågan är vart vi kommer att bo de kommande veckorna/månader innan vår lägenhet är renoverad.
Jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna blogga, har lite inlägg på lut och en del bilder som behövs redigeras men just nu är det lite smått kaotiskt.

2 kommentarer:

  1. Men herregud, hoppas det går snabbt och smärtfritt. Kommer ihåg när våran lägenhet rökskadades, man kände sig helt handikappad utan alla vardagsgrejer som skulle slängas :/

    SvaraRadera
  2. Jisses, det låter inte kul! Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera