söndag 11 maj 2014

Veckan kvintett- fem produkter från veckan som gått v.19



Dagarna går så fort och trots att det just nu är ganska kallt så hoppas jag på sommar och sol snart. Min förkylning och otroligt envisa hosta har äntligen gett sig så jag började träna lite försiktigt förra veckan vilket känns otroligt bra.
Veckan som gått har varit ganska nervös, i onsdags så gjorde jag Matte C prövning som jag just nu sitter som på nålar för att få reda på resultatet från. Hoppas att det kommer att dyka upp under morgondagen.

Rosenseriens läppcerat Jordgubb
Jag har använt många av rosenseriens produkter, använde hela deras hudvård set en gång i tiden och jag kommer i håg att denna var en stor favorit. Jag vet faktiskt inte varför jag inte har köpt någon ny på evigheter för den är helt fantastisk. Ljuvlig att smörja in sig med, luktar gott, känns fantastisk och återfuktar läpparna riktigt bra. Den kommer dessutom i en stor tub så den räcker ett bra tag.

Formula X Turbulent
När jag var i Stockholm förra gången så passade jag på att shoppa lite och ett av köpen var detta lack hos Sephora och jag är riktigt förtjust. Lätt att lacka med och känns väldigt unik. Priset ligger på 145 kr så den är inte så billig men jag är väldigt sugen på att köpa ett par till i alla fall.

The Body Shop Vitamin E serum-in-oil
Denna har legat en stund hos mig innan jag vågade testa den, min hy är känslig och jag kan lätt bli lite feg när det kommer till hudvård. Är glad att jag vågade testa den för den är rikigt bra. Doften är fantastisk och den är otroligt bra. Återfuktar som en dröm och ger fin lyster. Använder den faktiskt både på natten och på dagen.

Gilda AHA Lotion
Ett återfuktande och exfolierande ansiktsvatten som jag tror att jag har ilvit lätt beroende av. Var har den varit hela mitt liv, eller i alla fall i vintras när jag var så torr. Jag tycker att jag har märkt en väldig stor förbättring i hur återfuktad min hy känns sen jag började använda denna.

Too Faced Glampire
Vem kan motså lite glitter? Detta glitter är väldigt fint och ganska neutralt då basen är beige men den har glitter i champange och teal. Riktigt snygg och jag brukar använda den för att piffa upp en vardagsminkning också så att det inte bara blir för festliga tillfällen som glittret kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar