söndag 11 maj 2014

The TMI Tag- Bloggversionen

Såg denna hos Des och tänkte att jag hakar på!

1: What are you wearing?
Gråa plyshbuxor och en rosa t-shirt, standardkläder när jag är hemma!

2: Ever been in love?
Ja, har en fantastisk sambo!

3: Ever had a terrible breakup?
Absolut, kan inte komma på något som inte har varit hemskt och jobbigt.

4: How tall are you?
169 cm

5: How much do you weigh?
Mer än vad jag vill

6: Any tattoos?
Ja, jag har ett Horus öga i svanken ( ja jag vet, jag har ett tramp stamp). Tatuerade mig när jag var 18 år och har inte ångrat mig. Skulle vilja göra flera men har svårt att bestämma mig för motiv.

7: Any piercings?
Har bara hål i öronen.

8: OTP?
Vad jag förstår så är detta favoritpat och tror inte att jag har något.... Är faktiskt inget som jag brukar reflektera över och det står helt still just nu.

9: Favorite show?
Game of Thrones, CSI, Tudors, Sex and the City, Sons of Anarchy, Oz, Stargate, Star Trek och Homeland

10: Favorite bands?
Metallica, Slipknot, Rammstein men jag är allätare och lyssnar på allt möjligt faktiskt.


11: Something you miss?
Varmt väder

12: Favorite song?
Metallica -For whom the bell tolls


13: How old are you?
32

14: Zodiac sign?
Skytt

15: Quality you look for in a partner?
Intelligens, humor, omtänksamhet

16: Favorite Quote?
If your dreams don't scare you they're not big enough

17: Favorite actor?
Anthony Hopkins, han är så jäkla bra skådespelar men om vi pratar om en som jag tycker är mums så Jason Momoa.

18: Favorite color?
Svart, lila och grönt

19: Loud music or soft?
Hög

20: Where do you go when you’re sad?
Hem och troligen till sovrummet.

21: How long does it take you to shower?
Jag gillar att duscha så det kan ta en 30 minuter om jag känner för det.

22: How long does it take you to get ready in the morning?
Jag brukar genrellt kliva upp 1.5-3 timmar innan jag ska iväg, om jag ska till jobbet så 1.5 timmar men då räknar jag in smink, hår, vela lite över kläder samt frukost.

23: Ever been in a physical fight?
Ja, jag har råkat hamna iväg och gått emellan när det varit fyllebråk när jag var yngre.

24: Turn on?
Skägg, långt hår och muskler!

25: Turn off?
Ingen humor och rasism.

26: The reason I joined Youtube?
Jag började blogga för att jag tycker att det är roligt att skriva, att få utlopp för mitt intresse men sen har jag också träffa massor med trevliga människor via bloggen och det är jag väldigt tacksam för!

27: Fears?
Mista mina nära och kära samt att jag är lite rädd för att misslyckas...

28: Last thing that made you cry?
Jag har väldigt lätt för att gråta och gråter både när det är sorligt och vackert. Jag grät igår för att Conchita grät när hon vann Eurovision (gråter någon annan så gråter jag) men sen grät jag också i tisdags för jag var så nervös inför onsdagen.

29: Last time you said you loved someone?
Till min sambo tidigare idag

30: Meaning behind your Blog Name?
Tja jag hade tittat på Project Runway och frasen Make it work fastnade men eftersom bloggen handlar om skönhet så tänkte jag Make it Fab.

31: Last book you read?
Maggie Furey- Harp of Winds

32: The book you’re currently reading?
Maggie Furey- Sword of Flame

33: Last show you watched?
Game of Thrones

34: Last person you talked to?
Min sambo

35: The relationship between you and the person you last texted?
Nära vän

36: Favorite food?
Ost!

37: Place you want to visit?
Istanbul, Paris, Berlin och Rom!

38: Last place you were?
Tänker vi utomlands så var det Olso annars Stockholm.

39: Do you have a crush?
Ja!

40: Last time you kissed someone?
Tidigare idag och då min sambo

41: Last time you were insulted?
Längesen skulle jag tro, förolämplingar rinner av mig som vatten på en gås.

42: Favorite flavor of sweet?
Choklad och saltlakris

43: What instruments do you play?
Jag kan spela fingercymbaler men inget annat.

44: Favorite piece of jewelery?
Måste jag verkligen välja? Det jag använder oftast är ett par guldringar i öronen men spontat om jag ska säga en favorit så är det ett silverhalsband med blå sten som min mormor fick av morfar och som jag ärvde.

45: Last sport you played?
Inte sportig, gillar att träna men sport är inte riktigt min grej.

46: Last song you sang?
Har haft Beyonces Partition på hjärnan halva dagen

47: Favorite chat up line?
Jag har ingen som jag brukade dra, är sjukt blyg och har inte stött på någon som haft en bra raggreplik.

48: Have you ever used it?
Nej

49: Last time you hung out with anyone?
Dansträningen i torsdags

50: Who should answer these questions next?
Alla som känner för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar