måndag 5 maj 2014

OPI Where did Suzi´s Man go

OPIs vårkollektion Brazil innehåller en hel del fina lack som alla känns väldigt pasande får våren och sommaren. Jag är faktiskt förtjust i fler av dem än vad jag spontat trodde när jag såg dem första gången.

Where did Suzi's Man go är ett orange lack med en hel del gult i sig, alltså manogfärgat och är riktigt fint men tyvärr så gör det sig inte så väldigt bra mot min hudton. De andra lacken i kollektion så som Toucan do it if yout try och Love.Live.Carneval passar mig mycket bättre men ändå så är jag svag för denna.
Tycker den känns både lite annorlunda och otroligt somrig. Formulan var åt det tjockare hållet så man får tänka på att ta tunna lager med denna.

Som baslack har jag använt Essie Ridge Filling base, tre tunna ( så gott det går) lager av Where did Suzi's Man go och sedan har jag avslutat med det snabbtorkande överlacket Seche Vite.

2 kommentarer: