onsdag 21 maj 2014

OPI Love.Live.Carneval



OPI Love.Live.Carneval kom ut med OPI Brazil och är ett otroligt fint korallfärgat krämlack.
Av de koralliga färgerna i denna kollektion så var det denna som jag blev mest förtjust i. Den har lite mer rosa i sig än de andra som drar mer mot gult. Den lyser också riktig fint och känns lite neoning vilket jag gillar. På mig så verkar lacket dra mer åt korall än rosa och jag har sett bilder hos andra där lacket ser mer rosa ut.

Formulan var lite besvärlig och åt det tjockare hållet men om man bara tänker på att ta tunna lager så går det bra.
Som baslack har jag Essie Millionails och Essie Ridge Filler, sedan har jag tre tunna lager Live.Love.Carneval och det snabbtorkande överlacket Seche Vite överst.
Detta är ett riktigt snyggt sommarlack som jag tror kommer få pryda mina tår en hel del i sommar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar