måndag 14 april 2014

OPI I just can't Cope-acabana

OPI I just can't Cope-acabana är ett av dem mest utstickande lacken från OPIs vår/sommarkollektion Brazil och är en given kandidat för påskens manikyr.

I just can't Cope-acabana är ett gult krämlack och precis som många andra gula lack så är den lite tjockt men detta är en det bästa gula lack som jag har testat. Eftersom lacket är lite tjockt så får man tänka på att ta tunna lager men det krävs å andra sidan inte mer än två lager för att det ska täcka.
Lite av en galen färg kanske men väldigt uppiggande och just denna ton av gult tror jag passar många hudtoner. Jag uppfattade lacket mildare och klarare i verkligheten än vad det ser ut att vara på bilden ovan men i vilket fall som helst så är det ett väldigt fint lack!


4 kommentarer:

  1. Oh I like, har hört att gula lack ska vara svåra så bra recension här ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar den, tycker att den är lite besvärlig men de andra gula lack jag har testat har varit värre!

      Radera
  2. Men du hade ju neongula lack senast jag såg dig! :-) Det här är riktigt fint däremot, jag tycker nog att det är det bästa från Brazil-kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderade på att köra denna igen men precis när jag skulle lack så fick jag syn på den neongula och neon är ju lite roligare!

      Radera