onsdag 9 april 2014

Nyfiken på : OPI Glitter off



OPI har släppt en Glitter off som är ett baslack som gör att man kan skrapa bort sitt glitterlack och det låter ju onekligen spännande. Jag har testat Isadoras variant och den är väldigt effektiv, lite för effektiv faktiskt då jag hittills inte har lyckats få manikyren att hålla så bra om jag inte grundar med baslack först. Det verkar som att hur såna här typer av lack sitter är väldigt individuellt och det verkar också variera från person till person och märke till märke.
Jag såg denna på Åhlens så den finns i handel just och kostar 150 kr och jag är sjukt sugen på att prova denna!
Vad säger ni, är detta något som ni är sugna på att testa eller har ni kanske redan testat?

2 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken, men jag vet inte om jag vill betala fullt pris för den. Jag har NPBs variant och den är också lite för bra ibland, vilket gör mig lite nervös. Jag vill inte att lacket bar ska hoppa av naglarna rätt var det är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är inte heller beredd att betala 150 kr för den men nyfiken är jag! Har lyckats få Isadora Peel off att sitta i tre dagar nu senast så jag tror att jag kan ha fått till det nu.

      Radera