tisdag 8 april 2014

Dagens kombo: Something Borrowed och Soft Rose

Jag brukar inte ha nudefärgade läppar, jag föredrar mer färg eller att bara ha läppbalsam men nu har jag faktiskt hittat en kombo som jag tycker är riktigt fin. I vanliga fall när jag testar nudeläppstift så ser jag lätt död ut och det klär mig inte alls och om jag ska ha nudefärgade läppar så brukar jag köra på antingen kolafärgade läppstift eller något som går mot varm neutral rosa men jag brukar inte trivas så bra i det.
Dr Hausckhas läppstift nr 18 Soft Rose har jag varit lite skeptisk åt då jag tycker att den drar lite för mycket åt det beiga hållet för min smak så imorse så testade jag med en läppenna under.
Valet föll på Make up Store Something Borrowed som är en penna som ligger ganska nära min egen läppfärg men med lite mer rosa i sig. Tillsammans så blir det en väldigt fin färg, mina läppar får definition men är fortfarande ganska neutrala.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar