måndag 10 mars 2014

Veckan kvintett- fem produkter från veckan som gått v.10



Denna vecka så bestämde sig min hy för att den skulle förvandlas till en öken på den högre sidan så jag har kört stenhårt med ansiktsmasker för att få bukt på det hela.
Samtidigt som jag har en öken på ena kinden så är mina ögonlocket olijgare än någonsin, inte ens Urban Decay Primer Potion fungerar så jag börjar bli ganska desperat....


Cicamed Collagen Boost Mask
De första gångerna jag testade denna mask så förstod jag faktiskt inte varför den hade blivit så hyllad men så testade jag att ha den över natten och då förstår jag faktiskt. Den är otroligt bra på att fukta huden och gör att den ser fylligare ut och ger den lyster.

Gilda Revitalising Mask
Denna har jag använt efter Gilda AHA masken och resultatet blir otroligt fint, huden blir babylen och känns väldigt återfuktad.

OPI I São Paulo over there
Jag föredrar väldigt ofta färgstarka lack så jag blev väldigt förvånad över hur pass mycket jag gillade denna. Taupe som är åt det mörkare hållet och med en tydlig dragning mot lila blir otroligt snyggt och jag skulle vilja ha den som ögonskugga också. Tycker att lacket är både snyggt och sofistikerat.


bareMinerals Marvelous Moxie lip gloss i Hot Shot
Lite klistrigare läppglans som sitter otroligt bra men som fortfarande är skön på läpparna. Färgen ger en svagt rosa färg till mina läppar. Den ska också ge en plumping effekt till läpparna och jag tycker mig se en svag sådan.

Garden of Wisdom Hemp Seed Oil
Denna olja är fantastisk för min hud, den hjälper till att återfukta men den verkar också lugna ned min hud och göra den mindre känslig.

4 kommentarer: