tisdag 4 mars 2014

L'Oréal White Gold

L'Oréal White Diamond är ett av de strukturlack som L'Oréal släppte under hösten, jag har visat Black Diamond tidigare och nu är det dags för denna som har legat i arkivet ett tag. Jag är väldigt förtjust i strukturlack, tycker att det är så otroligt praktiskt så att jag gillade denna var ingen överraskning.
 
White Gold är ett riktigt fint lack som har en intressant färg. I vissa ljus så ser den ut att vara i silver medan andra ljus tar fram lite guld i den. Överlag så skulle jag vilja kalla den en varm silver helt enkelt. Väldigt klädsamt och väldigt blingig. De strukturlacken från L'Oréal som jag provat är väldigt bra, de täcker med 1-2 lager, torkar fort och håller länge.
 
Som baslack har jag använt Nubar Foundation base och sedan 2 tunna lager White Gold.

4 kommentarer:

  1. en favorit, tycker den är riktigt snygg. påminner om essies Beyond cozy som kom förra julen

    SvaraRadera
  2. Bar detta på nyårsafton och kände mig så otroligt flott.

    SvaraRadera