måndag 17 februari 2014

Indigo Bananas Hermes


Jag har varit nyfiken på Indigo Bananas väldigt länge då de gör bland de snyggaste duokroma lack jag sett så när Edgy Polish hade rea efter jul så slog jag till.

Indigo Bananas Hermes är ett duokromat lack som skiftar från blått till rosa och lila och den har prismatiskt glitter i sig också. Det prismatiska glittret kommer bara fram vid solsken men det duokroma är tydligt hela tiden. Jag är väldigt förtjust i detta lack, så otroligt fint!

Som baslack har jag använt Essie Ridge filler base coat, fyra tunna lager av Hermes och sen Seche Vite snabbtorkande överlack. Lacket satt bra, jag hade mitt i 4 dagar innan jag bytte och jag upplevde det enkelt att lacka med.
Om ni gillar duokroma lack så rekommenderar jag verkligen att ni spanar in detta märke! Jag kommer definitivt att köpa fler lack från dem.

1 kommentar:

  1. Älskar blå och gröna lack och speciellt metallic! Superfresh!

    SvaraRadera