fredag 3 januari 2014

Top 12 nagellack 2013

Dags att lista mina favoritlack för 2013 och jag väljer då alltså bland de lack jag testat under 2013 oavsett vilket år de släpptes.
De är listade utan någon innebördes ordning men ett lack står mig lite extra varmt om hjärtat och det är Dolish Polish Space, The final frontier- Hyperdrive.
Överlag så har jag inte köpt så otroligt många lack under året som gått och de lack som jag köpt är främst indielacken.
De allra flesta lack här nedan har jag visat på bloggen utom två som jag bara visade upp på Instagram, de med egna blogginlägg kommer jag att länka till så att ni kan läsa mer om lacken om ni vill.
Strukturlacken har bilvit en stor favorit hos mig och jag skulle kunna ha fler på denna lista men jag har behärskat mig och bara valt ut tre stycken.

Isadora Coral Crush
Strukturlacken tog mig verkligen med storm och jag har inte tröttnat på dem ett dugg. Detta är ett av de snyggaste Suger crush lacken som Isadora släppte och min favorit av de tre jag har.

Dollish Polish Space, The Final Frontier- Hyperdrive
Det här lacket är otroligt fint men det ska erkännas att det holografiska inte kommer till sin rätt om det inte är solljus. Anledningen till att mitt hjärta slår lite mer för detta lack är namnet.... Jag är en Star Trek fan så ja....

Orly Mayhem Mentality
Lätt årets snyggaste neon, fantastisk nyans och det lyser så vackert. Längtar efter att plocka fram detta lack igen.

China Glaze Sun-Kissed
Efter en hel del velande så klickade jag hem detta lack i somras och det är otroligt snyggt. Lite tjockt att lacka med men lätt värt det.

Pahlish Train under water
Magiskt lack med ett vackert djup! En blå jelly med glitter i rosa, blått och grönt. Fantastiskt helt enkelt!

OPI Kiss me at midnight
Min nyårsmanikyr 2013 och ett väldigt vackert och blingit lack!



OPI In my santa suit
Ett av de finaste röda lacken som jag har i min samling!

OPI Alcatraz... Rocks
Färgen, skimmret och att det är ett liquid sand... visste i samma stund jag såg det att den skulle bli en favorit!

Hare Polish Hooky at the Hamlet
Detta lack är så otroligt snyggt men det vill inte riktigt sitta på mina naglar utan det chippar ganska snabbt. Trots det så är färgen helt underbar så det är värt att lacka med det ändå.

Polish Revolution Zombie Gardens
Annorlunda, lite småfult men jag gillar det. Gillar den gråa jellybasen och de multifärgade glittren och tycker att detta lack är ett väldigt intressant lack.

OPI DS Lapis
Jag älskar blått och detta lack är helt enkelt fantastiskt!

Darling Diva Love don't live here anymore
Otroligt blingit lack som verkligen begär ens uppmärksamhet, ovanligt och väldigt snyggt!




Vilka favoritnagellack har ni haft under året som gått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar