tisdag 3 december 2013

Tips: Kicks Adventskalender

Varje år så har Kicks en adventskalender där varje dag fram till den 24 december så har de en vara med rabatterat pris.

Idag så har de halva priset på All day long lash mascara från Isadora som idag kostar 79 kr.


All day long lash mascara är en väldigt bra mascara som sitter väldigt bra, jag har testat att träna med den och den ser i princip lika bra ut efter ett hårt träningspass som innan så den är verkligen bra.
Jag älskar fuktresistenta mascaror då de brukar sitta otroligt bra på mig och inte kladda då jag kan inte ha vattenfasta mascara eftersom mina ögonlock är oljiga. Denna är också väldigt lätt att ta bort med varmt vatten.
All day long lash mascara är väldigt lätta att bygga upp volym med, jag brukar köra två-tre lager om jag vill ha riktigt ordentligt med volym eller bara några lätta drag med borsten om jag vill ha lite färg och längd till fransarna.
Som sagt jag är riktigt förtjust i denna mascara och jag rekommenderar att om man är nyfiken på denna att passa på nu när den finns till halva priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar