tisdag 31 december 2013

OPI Kiss me at midnight

Jag visst att detta skulle vara det nagellack som prydde min naglar på nyårasafton ganska snabbt efter att jag fått hem lacket. OPI Kiss me at midnight kom ut med OPIs julkollektion detta år.

Kiss me at midnight är ett liquid sand lack med blå bas och sliverglitter och det är fantstiskt vackert.
Jag tyckte hemskt mycket om det OPI Get your number men Kiss me at mindnight slår det lacket med hästlängder!

Den täcker på två lager och ytan blir sandig och matt med massor av glitter. Jag kan inte säga annat än att jag älskar detta lack.
Bilden ovan är tagen med min mobilkamera och med blixt men kommer att komplettera med fler bilder sen men nu måste jag göra mig i ordning för kvällens festligheter!

Som baslack har jag använt Essie Ridge Filling och sedan haft två lager av Kiss me at midnight.

1 kommentar: