torsdag 12 december 2013

Nyshoppat: Basprodukter och lite annat




I måndags så var jag ute en sväng på stan för att köpa några nödvändighter som började ta slut, jag hade siktet ställt på Depends dip in remover och Wet n Wild Brulée men sen så blev det ju lite fler saker som halkade med.

E.l.f Studio Matte lip colour i Rich Red har jag varit sugen på att testa ett tag men den är alltid slutsåld på hemsidan när jag varit inne där. Nyligen så började Parfymeri L i Uppsala att sälja E.l.f och i måndags så såg jag denna och slog till på en gång. Ska bli otroligt roligt och spännande att testa.

Maybelline Color Show Brocades i Knitted Gold har jag spanat på ett tag och medan jag velade så sålde den slut men så hittade jag ett exemplar kvar på Kicks och då kunde jag inte låta bli att slå till. Ser fantastiskt ut och tror att det kommer att gnistra otroligt vackert.

Depend Dip in remover är min favorit, den tar bort lacket bra och det känns lätt. Man sticker bara ned fingret, låter removern verka på nageln och sen gnussar lite mot kanterna. Väldigt smidigt helt enkelt.

Wet n Wild Brulée, det blir tredje omgågen som jag köper denna skugga som enligt mig är den perfekta highlighterna under ögonbrynsbenet. Den är matt och snäppet ljusare än min hy vilket gör att den ljusar upp men smälter bra in i huden.

När jag kom hem från stan så hade jag lite paket som väntade på mig och bland annat så kom min nya ansiktsrengöring.
Jag har testa runt lite nu på senare tiden och även om jag var väldigt nöjd med den som jag har just nu så ville jag testa en ny. Valet för på Antipodes Grace Gentle Cream cleanser, en naturlig rengöring men högt ekologiskt innehåll som ska passa perfekt för känslig hy. Eftersom jag dessutom nu med vintern i antågande börjar bli lite torr så passar denna fetare rengöring utmärkt.

1 kommentar:

  1. Antipodes har jag läst en hel del om, men inte blivit av att jag testat något. Hoppas du gillar den. Så tråkigt när man köper saker och de inte funkar.
    Tack för kommentaren pm Bilbo på min blogg.
    Hoppas du får en fin jul,:-)

    SvaraRadera