måndag 30 december 2013

Darling Diva Love don't live here anymore



Detta fantastiska lack har jag haft i mitt ägo ett tag men rädslan för borttagningen har gjort att det legat otestat. Nu strax innan jul så gjorde jag slag i saken och tog fram det och jag är väldigt glad för det.

Love don't live here anymore är ett guldgrönt glitterlack med rosa glitter i sig och är magiskt på naglarna. Kunde kanppt sluta titta på dem! Trots att lacket kändes ganska skirt så täckte det på tre tunna lager och borttagningen var faktiskt inte så farlig. Guldglittret gick bort ganska snabbt och det var de större rösa glittren som ensvisades med att vara kvar.

Som baslack har jag använt Essie Ridgefiller och sedan följt upp med tre tunna lagber Love don't live here anymore och avslutat med Seche Vite.

1 kommentar:

  1. Snyggt! Jag tycker att det är helt ok att ta bort de flesta glitterlack med foliemetoden, så jag tycker nog ändå att det är värt det. Det är så härligt med knasiga glitter som det här!

    SvaraRadera