måndag 11 november 2013

OPI Alcatraz...Rocks




Stjärnan i OPI San Francisco kollektion är detta lack enligt mig, så fort jag såg den på presentationen så visste jag att jag skulle gilla detta lack. Dels så är det ett liquid sand lack och jag har inte gjort någon hemlighet av att jag älskar den formulan, så enkel att applicera och så hållbart, men dessutom så är det lila med multifärgat glitter. Den påminner om Zoya FeiFei fast mer lila och i liquid sand så finishen blir annorlunda.

OPI Alcatraz...Rocks är ett liquid sand i lila med multifärgat glitter i guld, rosa, blått och lila. Den gnistrar fantastiskt fint i solljuset och är snyggt både med och utan toplack.


Som baslack har jag använt Nubar Foundation base och sedan har jag använt två tunna lager av Alacatraz...rocks.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Snälla rösta på mig i IsaDoras nailart tävling.
    Skulle betyda så mycket ifall jag vann!
    Tack för din röst på förhand! :D
    Länk till mitt bidrag http://www.isadora.com/se/competition/josephine/

    p.s fin färg! :D

    SvaraRadera