måndag 25 november 2013

L´Oréal Black Diamond

L´Oréal släppte nu under hösten en hel del fina lack och detta är ett av dem. Black Diamond är ett strukturlack som torkar till en sandig och matt yta.

Black Diamond är ett svart lack med sliverglitter i sig och den torkar som sagt matt på nageln. När lacket har torkat så tar silverglittret över och lacket ser mer grått ut och påminner mig om en sten.
Som ni ser på bildern ovan så testade jag både lack med både toplack och utan, med toplack så kommer den svarta basen fram mycket mer men jag tycker att detta lack är mycket snyggare som det är än med toplack.

Som alla andra strukturlack som jag testat så torkar detta lack otroligt snabbt och är väldigt tacksamt att hålla på med då det är lätt att lappa och laga om det skulle bli ojämt eller fel någonstans.

Som baslack har jag Nubar Foundation base och sedan två lager Black Diamond men hade nog kunnat klara mig med ett.

Jag trivs väldigt bra i detta lack, det är väldigt snyggt och gnistrar vackert i solen.

3 kommentarer:

  1. Jättetjusigt, trodde bara det var ett vanligt lack när jag såg flaskan men tji fick jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde också att det skulle vara ett vanligt lack, är väldigt glad att det var ett struktur lack!

      Radera