söndag 13 oktober 2013

OPI Rosa Bandet: Pink-ing of you och More than a glimmer

Inför oktober månad och Rosa Bandet så har OPI tagit fram två fina lack och jag blev väldigt förtjust i glittret redan när jag såg det första gången.

Pink-ing of you, Pink-ing of You och More than a glimmer, More than a glimmer

Pink-ing of you - rosa cremelack
More than a glimmer- glitterlack i mjölkig bas

Pink-ing of you är inte ett lack som jag skulle köpa själv men tillsammans med More than a glimmer så är det otroligt sött och jag tyckte att det var roligt att titta på mina naglar.


Båda lacken var enkla att appliceras, jag har tagit två tunna lager av Pink-ing of you och ett tunt lager av More than a glimmer.
Som baslack har jag Nubar Foundation base och som överlack Seche Víte.


2 kommentarer:

  1. Åh det glittriga More than a glimmer ser ju helt ljuvligt ut, älskar att basen inte är helt genomskinlig, tror att detta kan bli fint i en jellysandwich.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också, ska testa det något tag framöver!

      Radera