tisdag 8 oktober 2013

OPI Miur Muir on the Wall

OPI Muir Muir on the wall ingår i OPIs höstkollektion San Fransisco och ett lack som jag visst att jag skulle gilla. Det är inte en särskilt unik färg men det är en väldigt vacker färg som har djup och glöder på naglarna.

Muir Muir on the Wall är en vampigt rödlila lack med skimmer i samma färg, den är också lätt duokrom skiftar lite mot guld och i vissa sken lite åt grönt men den skiftningar mer anas än syns.

Jag älskar denna typ av vampiga lack och har några stycken liknande i min samling så att denna skulle falla mig i smaken var ingen överraskning. Gillar man vampiga lack som OPI Black Tie Optional, Vampstedam, Every Month is Oktoberfest så är detta lack väl värt att spana in då den faller inom samma kategori.

Jag upplevde lacket lätt att lacka med, det flöt ut lätt på nageln och täckte på tre tunna lager.
Som baslack har jag använt Nubar Base foundation och som topplack Seche Vite.

6 kommentarer:

  1. Det är ju bara helt galet snyggt och läckert! Jag är så glad att jag köpte det också. :-)

    SvaraRadera
  2. Fargen ar suuuper! Hade det varit host / vinter hade jag latt gatt pa det.. Men nu ar det var sa fram med de knalliga fargerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att man är mer sugen på lite knalliga färger så där på våren-sommaren men kan i alla fall rekomendera detta till hösten!

      Radera