fredag 18 oktober 2013

Favoriter: Anastasia Brow Wiz och Maybelline Brow drama

En gång i tiden så hade jag ganska smala ögonbryn, det syns väldigt tydligt om man tittar på äldre bilder från bloggen men för två år sen så bestämde jag mig för att spara ut dem vilket inte var helt lätt.
För det första så var det otroligt svårt att låta bli att plocka bort hårstråna som växte ut men också för att på mitt högra ögonbryn så vill inte håret växa i den gamla noppranden vilket har lett till att jag har ett litet hål där.
Jag har länge hoppats att det skulle ge mig sig men än så länge så har det inte hänt så mycket på det området.

Ända sedan jag skaffade glasögon så har ögonbrynsprodukter haft en viktig plats i min sminkrutin men den har bilvit ännu viktigare nu så jag har hunnit med att testa en hel del.
Efter att ha hört Des lovorda Anastasia Brow Wiz så bestämde jag mig för att slå till och testa den och den är värd varenda krona. Färgen är perfekt, konsistensen är perfekt, den sitter otroligt bra och är lätt att måla. Eftersom själva pennan är så pass tunn så är det lätt att få färg precis där jag behöver det.

Mina bryn är också lite, låt oss kalla det besvärliga och ligger inte gärna kvar där jag tycker att de ska ligga så en ögonbrynsgele är ett måste. Även här har jag testat olika varianter och det finns en hel del bra på marknanden men den som har bilvit min favorit är Maybelline Brow drama.
Dels så håller den brynen på plats bättre än någon annan produkt jag testat men sen är också borsten genial.
Trodde faktiskt inte alls att jag skulle gilla borsten så pass mycket som jag gör men appliceringen är mycket lättare med denna borste än den vanliga typen av borste.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar