måndag 9 september 2013

Isadora Sugar Crush hösten 2013

 Isadora släpper nya Sugar Crush lack nu till hösten och jag blev otroligt glad när jag såg dem hos Coop nu i helgen. Jag har bilvit väldigt förtjust i denna typ av strukturlack, de är otroligt snygga och vansinnigt enkla att lacka med. De appliceras enkelt, torkar fort och sitter länge.
Nu till hösten kommer det alltså 6 nya nyanser, om jag inte helt ser fel, samt att 4 stycken från sommarens Sugar Crush också finns med i denna kollektion.

De nya lacken är:
Metal Crush
Wine Crush
Emerald Crush
Cameleon Crush
Gold Crush
Black Crush


Mina tre favoriter bland dessa är helt klart Wine Crush, Emerald Crush och Cameleon Crush och frågan är bara när jag ska slå till och köpa dem...

Wine Crush, Emerald Crush och Cameleon Crush
 
Foto taget utan blixt

Foto taget med blixt
 

 

Vad tycker ni om Isadoras nya Sugar Crush lack? Har ni fallit för texturtrenden?

10 kommentarer:

  1. Åhh jag vill också ha dem tre, de ser galet snygga ut. :-)

    SvaraRadera
  2. De ser väldigt fina ut, särskilt Wine Crush och Emerald Crush!

    SvaraRadera
  3. Åh, de är jättefina! Tycker att Wine Crush och Emerald Crush liknar Black Diamond och Moondust från Kicks - vad tycker du? Är de "kopior" tro?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ser väldigt lika ut om man kikar bara på flaskorna men har tyvärr inte sett dem swatchade brevid varandra.
      Ska se om jag kan få till en jämförelse mellan lacken ( måste köpa dem först bara)

      Radera
  4. Jag känner att det här kommer bli en fattig höst för mig! De Sugar Crush-lack jag testat hittills har jag älskat så det lär bli fler. Och jag har förresten nominerat dig till en Blog Your Heart Out Award, du kan se min senaste bloggpost för mer info =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Är grymt förstjust i texturelacken och det kommer ju hur manga som helst nu känns det som.
      Tack så mycket för nomineringen, ska kika på din blog!

      Radera
  5. alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

    SvaraRadera