lördag 10 augusti 2013

Enkel sommarsminkning



 Jag har varit väldigt lat under sommaren med att sminka mig, när jag varit ledig och bara varit hemma så har jag inte sminkat mig alls och när jag väl har sminkat mig så har det varit något liknande detta.
När det är så varmt som det har varit eller när det har regnat så vill jag inte ha så mycket smink på mig som kan förstöras av svett och regn utan kör då istället på lättare bas, mascara och läppar.
Mascaran och läppbalsamet är nya produkter som jag håller på att testa som verkar väldigt lovande. Lanolips har jag hört så mycket gott om från bloggare/youtubare från Australien och England så jag bestämde mig för att skicka efter några av deras produkter för att testa.
Detta läppbalsam är det lätt rödtonande Apples som också innehåller solskyddsfaktor 15. Hittills så är jag väldigt nöjd!
Mascaran är en riktigt bra vardagsmascara som ger bade volym och längd till fransarna men det absolut bästa är att den tas bort med varmt/ljummet vatten vilket betyder att den sitter så otroligt bra!


Ansikte:
Organiqs Foundation i Natural Beige
Garnier 2 in 1 tinted eye roll on i fair
MAC Mineralize concealer i NW20
bareMinerals Stroke of Light i Luminous 1
Lumiere Minerals Salmon concealer

Ögon:
Isadora All day long lash mascara
E.l.f eye transformer- den guldiga skuggan

Läppar:
Lanolips i Apples 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar