tisdag 30 juli 2013

China Glaze Sun-Kissed

Detta lack har jag varit sugen på att köpa sen det släpptes förra året och nu i början på juni så slog jag till.
Sun-Kissed kom ut med Summer Neon kollektionen förra sommaren och är ett highlightergult lack med skimmer i sig. Resultatet på naglarna blir väldigt glödande och den gula nyansen går snäppet mot grönt. Ingen kommer att missa dina naglar när du bär detta!
 
 
Lacket är lite åt det tjockare hållet men jag tycker inte att det är problematiskt utan går ändå ganska lätt att lacka med. Eftersom det är neonlack så torkar det också riktigt fort.

Som baslack har jag använt Nubar Foundation Base, tre tunna lager Sun-Kissed och sen avslutat med ett lager Seche Vite.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar det där lacket som attan :)

    SvaraRadera
  2. Härligt lack, det här borde jag använda igen innan semestern tar slut =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör ju gärna också neoner på vinter, tycker det lyser så snyggt i det vita ljuset.

      Radera