måndag 10 juni 2013

Tips: Caroline Hirons och Cleansing Balms

Via Pixiwoo och deras Body Talk så hittade jag Caroline Hirons som är en hudterapeut som också har en blogg.
Bloggen är väldigt imformativ och innehåller tips, recensioner och Cheat Sheets för både hudvårdrutin och olika problem såsom acne, anti again och torr hy för att nämna några.


Efter att ha läst lite på hennes blogg samt tittat på denna video så har jag blivit väldigt nyfiken på cleansing balms. Jag vill helst att min ansiktsvård ska vara naturlig då jag märker att min hy mår bättre av det så jag är främst på jakt efter det.
Just nu funderar jag på om jag ska testa några av dessa:

The Organic Pharmacy Carrot Butter cleanser

Finns på Sundloef och kostar 465 kr för 75 ml

Oskia Perfect cleanser


Finns hos Naturisimo  och kostar £32.50 för 125 ml

Rawganic Sensitive Cleansing Balm


Finns hos Naturisimo och kostar £3.25 för 35 ml

Spiezia Facial cleanser 


Finns hos Sundloef och kostar 520 kr för 100 ml

Trilogy Senstive Very Gentle cleansing cream


Finns hos Naturisimo och kostar £19.10 för 150 ml

Är det någon som har någon annan cleansing balm som de kan rekommendera eller om det är någon som har testat någon av dessa så får ni gärna hojta till i kommentarsfältet!

2 kommentarer:

  1. Den bästa cleansing balm ät evelow som vinner år efter år mängder av medaljer. Den är ganska dyr. Men lookfantastic har då och då erbjudande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacl för tipset, ska spana in det märket!

      Radera