söndag 23 juni 2013

OPI Can't let go


Trodde faktiskt inte att jag skulle gilla detta lack men det gör jag, den är en otroligt trevlig lila och jag har fallit som en fura för Liquid Sands. Can't Let go släpptes med OPI Mariah Carey tillsammans med 3 andra liquid sands lack ( The Impossible, Stay the night och Get your Number)

Can't let go är ett lila lack med lilaglitter och färgen drar mot blått. I takt med att man sliter på lacket så blir det också lite sliverglitter som dyker upp.

Liquid Sand är ett matt texturlack som torkar fort, gnistrar fantastiskt fint i solen och håller länge. Har faktiskt inga klagomål alls! Det är också väldigt förlåtande och det är lätta att fylla i om det skulle börja chippa lite. Dessa liquid sands från Mariah Carey har en fantastisk hållbarhet, tror de snittar på ungefär 1 vecka innan jag behöver byta.

Som baslack har jag använt Nubar Foundation Base och sedan två tunna lager med Can't let go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar