måndag 27 maj 2013

Inspiration från Youtube: Sharon Farell och Emma Pickles

Jag har hittat två nya favoriter på youtube som är otroligt duktiga, väldigt inspirerande och kände att jag måste dela med mig till er utifall att ni inte har hittat dem än!

Sharon Farrell, en irländsk tjej som bor i Austrailen och är makeupartist. Hon gör inte bara väldigt fina sminkningar utan också väldigt tydliga tutorials. Hennes röst är fantastisk att lyssna på, hon är rolig och verkar väldigt trevlig.
Här nedan är några klipp med henne:




Emma Pickles är en brittisk tjej som är otroligt duktig, hon lägger upp både vanliga sminkningar och lite mer FX sminkningar.
Här nedan är några klipp från henne:








3 kommentarer:

  1. Tack för tipsen, jag älskar youtubetutorials!

    SvaraRadera
  2. Nu finns det två nya låtar på min blogg när jag sjunger Stay av Rihanna och Skyscraper av Demi Lovato! Jag blir jätteglad av alla fina kommentarer och det är guld värt att ni sprider videorna, det är bara att ta dom ifrån youtube!

    PS: Om du sprider min video på din blogg eller facebook så säg till så länkar jag dig i min blogg som ett tack!

    Tack på förhand! :)

    SvaraRadera