måndag 20 maj 2013

Favorit: Isadora Eyephoria



Ny favorit som redan vid första sminkningen med dessa så visste jag att de var nya favoriter. Appliceringen är fantastiskt, den glider på som smör, pigmenteringen är fantastisk och den är lätt att sudda. 
Eyephoria finns i 10 nyanser och jag vill ha dem alla! 

Vintage Rose blev snabbt min basskugga för vardagssminkningar, denna på locket och sen lite brunt i globlinjen och man är i princip klar med ögonen. Just Vintage Rose ger ett otroligt fint lyft till ögat! Här är en sminkning där jag har Vintage Rose. 

Graphite Glam är så otroligt snygg, jag har använt den dels till vardagar och dels till fest och den gör det hela riktigt enkelt att få till en effektfull sminkning. Dels så brukar jag ha bara denna över hela locket och sen sudda ut den i globlinjen eller också parar jag den med matta bruna skuggor för att få en intressant blandning av skuggor. Här finns en sminkning där jag har Graphite Glam.


Isadora Eyephoria säljs på bland annat Kicks, Åhlens, H&M och Lindex och kostar 119 kr.

Isadora Graphite Glam

Isadora Vintage Rose


6 kommentarer:

  1. Jag är så sugen på de där, men när jag väl står i butiken kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill ha..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla är så otroligt fina, skulle verkligen vilja ha en av varje jag också!

      Radera
  2. Precis samma för mig, vilken ska jag välja? Jag vet inte! Alla? Nä, det blir för dyrt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite dyrt blir det allt med alla... Vintage Rose är ju otroligt användbar tycker jag och rekommenderar den starkt!

      Radera
  3. Jag har tre av dom :) de är superbra :) men jag är lite sugen på Chrome eller graphite glam också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de bra! Vill också ha Chrome, den ser otroligt snygg ut!

      Radera