måndag 6 maj 2013

Daisy Beauty event med Fenjal och Lypsyl

I lördags var jag på ett otroligt trevligt event på Sturebadet på Marina Tower med Daisy Beauty och ett gäng andra bloggare och journalister.

Det är alltid så otroligt roligt att träffa så många av bloggkollegorna samtidigt och samtidigt otroligt roligt att träffa bloggare som jag följer men som jag inte har träffat förut såsom Honi.

Träffen var på det lyxiga Sturebadet och väl där så blev vi indelade i två grupper och min grupp fick börja med en presentation av själva badet som hölls av Mary-Lou Richard Nilson. Badet är otroligt fint men fina behandlingsrum och en otroligt fin badavdelning samt ett lyxigt Hamam.
Efter den presentationen så hoppade vi i våra badkläder och begav oss till poolområdet för vin och presentation av Pia Norman av märken Fenjal, som firar 50 år i år och Lypsyl.

Halva gänget i poolen, bilden från Kicki

Kvällen fortsatte sedan först inne på Hamam med bastu och  skrubbning för att sedan gå ut till poolområdet igen där vi badade, åt och drack. Efter en mycket fnissig busstur tillbaka mot stan så avslutades kvällen på Max med pommes och cola innan vi begav oss till centralen och hoppade på de olika tågen hem.
En mycket trevlig kväll helt enkelt!

Stort tack till Kicki och Daisy Beauty som bjöd mig och tack alla fina bloggkollegor som förgyllde kvällen!

2 kommentarer:

  1. Å, vad jag önskar att jag hade kunnat stanna en natt till i Stockholm och hängt med! Det ser så himla mysigt ut... Kul att det blev lyckat!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att du inte kunde haka på, det var ett väldigt mysigt och roligt event!

      Radera