tisdag 9 april 2013

OPI A woman's Prague-ative



Ännu ett lack från OPI Euro Central, har en hel del i arkivet som kommer att komma upp innan jag gör en sammanfattning.
Detta lack förstod jag på en gång att jag skulle älska, kopparlack som skimrar i guld, påminner en del om Jessica Pumkin Delight. Det som skiljer dem åt är att Pumkin Delight har multifärgat glitter i sig medan A woman's Prague-ative har bara guldglitter i sig.

Lacket flöt bra över nageln och täcker med tre tunna lager. Under de dagar som jag bar detta lack så hade jag svårt att låta bli att titta på naglarna, i solen så gnistrar detta lack väldigt vackert!

Som baslack har jag använt Nubar Foundation base, tre tunna lager A woman's Prague-ative och har avslutat med det snabbtorkande överlacket från Lumos.

4 kommentarer:

  1. Åh, detta är såå fint :) måste lacka med mitt snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen superfint!

      Radera
  2. Great nail polish, love the colour.

    SvaraRadera
    Svar
    1. It's more stunning in real life!

      Radera