fredag 26 april 2013

OPI Oy- another polish joke!


Oy-another polish joke! från OPIs Euro Centrale är ett intenstivt guldlack som kräver uppmärksamhet. Jag tyckte att OPI Goldeneye var ett väldigt gultguldiga lack men det är ingenting jämfört med denna som är mycket mer gul och ljusare i sin ton. Båda är otroligt fina dock.
Lacket var lätt att lacka med och jag har för mig att det är tre tunna lager som jag har här.
Jag gillar detta lack skarpt och kommer nog att använda det en hel del.

Som baslack har jag använt Nubar Foundation base, tre tunna lager Oy-another polish joke och avslutat med det snabbtorkande överlacket från Lumos.

2 kommentarer:

  1. Det här var ett riktigt snyggt lack. Gult är svårt att få till men det här var riktigt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är riktigt snyggt och riktigt blingit!

      Radera