onsdag 17 april 2013

OPI Hand's off my Kielbasa!


Det här är ett lack som jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker...
Hand's off my Kielbasa! är ett varmtrosa lack med frost finish, är väldigt trevligt att måla med och täcker med två lager men det är fortfarande inte riktigt ett lack som jag dras till.

Nyansen är definitvit klädsam när den väl kommit på, den ser lite ut som leverpastej i flaska, och passar bra mot min hudton.
Hand's off my Kielbasa är en mer konservativ färg och känns väl inte riktigt 100% jag men jag lät ändå lacket sitta kvar i 5 dagar innan jag tog bort det. Jag skulle nog använda detta lack om jag var i behov av en diskret färg eller om jag skulle befinna mig i en konservativare miljö.

Som baslack har jag Nubar Foundation Base, två lager Hand's off my Kielbasa! och sedan avslutat med Lumos High Speed top coat.

2 kommentarer:

  1. Mja jag vet inte, detta är nog inte riktigt min kopp te.. Brukar ha svårt för alla lack med frost finnish :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är inte heller så förtjust i frost finish men eftersom detta är så pass neutralt så tänker man inte riktigt på det...

      Radera