fredag 5 april 2013

Nyshoppat från Isadora: Eyephoria, ögonbryn och twist-up Gloss







Jag kunde inte låta bli att plocka upp lite nya saker från Isadora, två av sakerna har jag haft i ungefär 3 veckor medan de andra två plockade jag upp förra veckan.
Isadora Eyephoria kommer i 8 nyanser och de är galet fina allihopa! Otroligt metalliska, välpigmenterade, glider på otroligt bra och är lätta att sudda. Jag har faktiskt inget i dagsläget att klaga på. Slog till på den rosa Vintage Rose och den är otroligt vacker.
Kommer absolut att skaffa fler av dessa och hoppas att Isadora gör fler färger som grönt, klarblått eller intensivt lila.
Isadora Twist-up Gloss Stick kommer i 8 nyanser och jag tror bestämt att jag vill ha nästa alla! Har länge varit sugen på Clinique chubby sticks men tycker att de är lite dyra.
Blev därför mycket glad att Isadora lanserar sammma koncept och dessutom i så många fina färger.
Köpte min på Åhlens där de hade specialpris 99 kr istället för 119 och slog till på Pink Punch.

Blir troligen fler av dessa, har spanat in Red Romance, Coral Cocktail och Poppy Peony också.

Till min stora glädje så lanserade Isadora nya fina produkter för ögonbrynen och jag slog till på både en penna och en gel så fort jag hittade dem i butik. När jag började sminka mig mer ordentligt så hade jag en favorit från Isadora, en klar ögonbrynsgel och när den slutades tillverkas så blev jag mycket ledsen. Nu har de inte bara fört tillbaka en klar ögonbrynsgel utan också en som är i en kalla brun nyans. De ser varmare ut på dessa bilder än vad de är.
Köpte Eyebrow Styler i Light brown och är mycket nöjd, kommer troligen att köpa en den transparenta också.
Pennan i Light brown är också mycket bra, den är vattenfast, färgen är bra och drar inte åt rött och dessutom så känns den lite vaxig så den håller brynen på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar