torsdag 4 april 2013

Non Stop Red



Ibland när man inte har tid riktigt på morgonen så kan ett par färgstarka läppar vara pricket över i:et.
Jag klickade nyligen hem ett läppstift på Ebay från Maybelline som heter Non Stop Red och det är helt fantastiskt då den sitter bra och inte känns så uttorkande. Non Stop Red är ett rosaröd färg och jag är definitivt sugen på att köpa flera i andra färger så jag hoppas att de släpps i Sverige snart också.
På bilderna här så har jag haft på mig läppstiftet i en 5 timmar i alla fall.

Ansikte:
La Roche Posay BB Cream Light
Garnier 2 in 1 tinted eye roll-on i 02 fair
MAC Mineralize concealer i NW20
Bare Minerals Stroke of light eye brightener i 1 
Lumiere Minerals Salmon concealer
Shisedo Blush stick i Peach Flush

Ögon:
Too Faced Shadow insurance
Essence Stay all day long lasting eyeshadow i Coppy Right
Urban Decay Naked
Urban Decay Buck
Urban Decay Virgin
Wet n Wild Brulée
Too Faced Better than false lashes mascara
Boots no7 360 mascara

Läppar:
Maybelline SuperStay 14HR lipstick i Non Stop Red

Jag valde att ha ögonen ganska enkel så jag grundade först med Shadow insurance från Too Faced och lade krämskuggan Coppy Right ovanpå den. Globlinjen fördjupade jag först med Naked och sen med Buck.
Som highlighter under ögonbrynet har jag den matta hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån den champangefärgade skuggan Virgin.
På läpparna har jag läppstiftet Non Stop Red.


2 kommentarer: