måndag 15 april 2013

Graphite Glam




Isadoras nya ögonskuggor Eyephoria är något av en favorit hos mig just nu, jag har två stycken Vintage Rose och Graphite Glam och känner att jag nog behöver några till. De är otroligt fina, välpigmenterade, glider så fint över locket, går bra att sudda och är otroligt metalliska. Vad finns det att inte älska hos dessa skuggor?

Ansikte:
La Roche-Posay Hydreane BB cream i Light Shade
Garnier 2 in 1 Tinted eye eoll-on i 02 Fair
MAC Mineralize concealer i NW20
BareMinerals Stroke of Light i 1 Luminous
Lumiere Minerals Salmon concealer
BareMinerals Well Rested Face & Eye Brightner 
Shiseido Blush Stick i Peach  Flush

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Isadora Eyephoria Graphite Glam
Urban Decay Naked
Wet n Wild Brulée
Urban Decay Virgin
BareMinerals Well-Rested Face & Eye Brightner
Avon SuperShock gel liner i Black
Too Faced Better than false lashes mascara
Boots no7 360 mascara

Läppar:
Isadora Twist up Gloss stick i Sugar Crush
Jag började med att grunda med UDPP och därefter så lade jag Graphite Glam över hela den rörliga delen av locket samt en bit in globlinjen. Med min MAC 217 så suddade jag in Naked i globlinjen och en bit upp mot ögonbrynet. Som highlighter under ögonbrynet har jag dels den hudfärgade matta skuggan Brulée men också lite av Well-Rested som jag lade vid ögonbrynets högsta del.
Vid den inre ögonvrån har jag highlightat med den champangefärgade skuggan Virgin.
På vattenlinjen har jag den svarta SuperShock gel liner, otroligt bra kajal då den sitter fantastiskt fint.
På läpparna har jag det ljusrosa Sugar Crush som ger en fin glans och lite färg till läpparna.

2 kommentarer:

  1. Ursnyggt! Jag är också himla förtjust i Graphite Glam!

    SvaraRadera