torsdag 7 mars 2013

OPI My vampire is buff


Håller fortfarande på att testa mig igenom Euro Central lacken så jag hoppas att ni inte har hunnit ledsna!
Är lite kluven angående denna nyans, det var en av dem så lockade mest och den första som jag lackade om till efter pressträffen.
Nyansen ser olika ut beroende på om det är i solljus eller skugga och jag föredrar den defintivit i skugga.

My Vampire is buff är ett krämfärgat lack med tydliga inslag av beige, i skuggan så blir den lite mindre beige och lite mer åt det rosa hållet men fortfarande krämfärgat.

Jag trivdes inte riktigt i det som det var så jag valde att toppa det med Pink Yet Lavender och det blev riktigt fint, diskret men ändå lite blingit och i solen så ginstrade det väldigt vackert.

Lacket hade en något repig pensel så jag använde flödiga lager och har på bilderna tre lager varav två är lite mer flödiga. Som baslack har jag använt Nubar Foundation och som toplack Lumos High Speed Top Coat.


4 kommentarer:

  1. Fint :) jag gillar det här lacket! Och pink yet lavender har jag beställt, ångar att jag inte köpte det när jag kunde så nu kommer det om några veckor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är finare än vad man kan tro faktiskt!

      Radera
  2. Detta lack kommer att se helt sjukt snyggt ut på sommaren då man har lite av en solbränna :) kram från Min Boudoir

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror också att det kan bli supersnyggt när man får lite färg!

      Radera