fredag 1 mars 2013

Blackcurrant Affair


The Body Shops nya ögonskuggor är riktigt bra och jag är otroligt glad att jag har ett gäng att leka med. Om de bara kunde sluta sälja slut på de färger jag vill ha i min närmaste The Body Shop butik så skulle jag defintivit köpa fler.
Här har jag kombinerat den blåa Boyfriend Jeans och den lila Blackcurrant affair och resultatet blev riktigt fint.
Har återigen använt min nya favorit YSL Le Teint Touche Éclat, den är verkligen otroligt bra. Skulle vilja ha den i några nyanser ljusare egentligen men konstigt nog så passar denna helt ok ändå.

Ansikte:
YSL Le Teint Touche Éclat i B40 Beige
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
MAC Mineralize concealer NW20
Lumiere Minerals Salmon concealer
Shisedo Blush Stick i Peach Flush

Ögon:
Urban Decay Primer potion
The Body Shop Boyfriend jeans
The Body Shop Blackcurrant Affair
Wet n Wild Brulée
Urban Decay Virgin
Boots no7 360 mascara


Jag började med att grunda med UDPP och därefter så packade jag Boyfriend Jeans över hela den rörliga delen av ögonlocket. I globlinjen och det yttre v:et suddade jag ut Blackcurrant Affair.
Som highlighter under ögonbrynet har jag den hudfärgade matta skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån den skimrande champangefärgade skuggan Virgin.
Längs med den nedre fransraden har jag suddat in Blackcurrant Affair.

3 kommentarer:

  1. Jättefin kombination! Ska nog försöka kopiera vid tillfälle.

    SvaraRadera