fredag 22 mars 2013

Acadermia 23-24 mars




I helgen, den 23-24 mars, så går Acadermia av stapel på Kistamässan i Stockholm.
Acadermia säger sig vara Sveriges första riktiga skönhetsmässa och som utställare finns bland andra:
Weleda, Dermarome, Glossybox, M Picaut, Cicamed och många fler.
Jag och flera av mina bloggkollegor kommer att vara plats, de allra flesta under lördagen men jag kommer troligen även på söndagen.

Biljetterna till mässan kostar 210 kr för en dag eller 350 kr för båda dagarna och finns att köpa på Acadermias hemsida.

Syns vi på mässan? Tveka inte att komma fram och säga hej i så fall!

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att man bor så långt från Sthlm, annars hade jag definitivt gått :) Ha så skoj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Var roligt även om det var mycket folk!

      Radera
  2. Hej!
    Jag ville bara säga igen att det var jättekul att träffa dig, Sanna och Desiré idag! Jag vart helt starstrucked och kunde inte annat än stamma kändes det som, men ni är som mina idoler. Jag är inte riktigt så hispig i vanliga fall, haha! Jag har, som jag sade, bara läst din blogg några gånger tidigare, men ska definitivt börja följa dig idag! Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma och tack så hemskt mycket!
      Är faktiskt inte alls van att folk känner igen mig så det var en ny upplevelse och jag förstår precis hur du menar med starstruck! Var supernervös de första gånger som jag träffade de bloggare som jag följt också!

      Radera