lördag 23 februari 2013

OPI Oz the Great and Powerful



OPI släpper tillsammans med Disney årets soft shades i kollektion Oz the great and the powerful.
Kollektion innehåller sju stycken lack i en härlig blandning av glitter och jellylack.
Lacket kommer att kosta 150 kr styck.
Bild från Purity
Glints of Glinda, I Theodora you, Don't burst my bubble, When monkeys fly!
What Wizardy is this?, Which is Witch? Lights of emerald city

Lights of Emerald City - White confetti adds city girl flair and style to the nail
When Moneky Fly! - I'm simply bananas for this gold confetti
Which is Witch? - Is this silver glitter with iridescent sparkle or the other way around?
Don't Burst my Bubble - Don't wake me...I'm dreaming of puffy clouds of white
Glints of Glinda - Only a good witch could turn beige from meek to chic
I Theodora You - This adorable, sheer pink is bewitching you 
What Wizadry is this? - Liquid Sand nail lacquer in rich taupe

Jag har fått hem två stycken lack från denna kollektion, Glints of Glinda och Which is Witch?


Jag tycker att glitterlacken ser otroligt fina ut och speciellt nyfiken är jag på Liquid Sands lacket What Wizadry is this? som jag kommer att köpa så fort det går att få tag på!
OPI gör otroligt fina soft shades lack och jag tror att det lutar åt att I Theodora You får flytta hem till mig.

Kollektionen kommer att släppas i Sverige veckan 13 och filmen kommer ut den 15 mars.


2 kommentarer:

  1. Hehe, vi har ju visserligen redan pratat om det här idag, men jag är sjukt sugen på What Wizardry is This? Äntligen ett Liquid Sandlack i en färg jag gillar! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är otroligt sugen på den också, funderar på om jag inte ska ta och klicka hem Lights of Emerald City och I Theodora you också.

      Radera