tisdag 5 februari 2013

OPI Get your Number



Jag kunde inte hålla tassarna borta från nästa Liquid Sand lack så jag bytte från Stay the night till Get your number.
Är förvånad över hur mycket jag gillar liquid sand men glittret och den sandiga ytan är så fin och att det dessutom torkar fort och sitter längre gör det ju inte sämre.

Get your number är ett fantastiskt blått lack med multifärgat glitter. Ytan är som sagt strukturerad ungefär som sand och den efter att man har haft på sig lacket ett tag så har ytat slipats ned så att den inte känns väldigt skrovlig.
Lacket torkar ruskigt snabbt och är väldigt täckande, på bilderna har jag 3 lager men man kommer undan med 2 också.
Båda Liquid sand lacken som jag testat har suttit väldigt bra, på bilderna här så har jag haft lacket i 5 dagar.

Som baslack har jag använt Nubar Base foundation och sedan tre tunna lager Get your number.


2 kommentarer:

  1. Verkar ju vara bra hållbarhet på dessa :) men jag är faktiskt lite osäker på om jag gillar att det har sån struktur..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hållbarheten är otroligt bra! Det här är nog ett lack som man älskar eller hatar på grund av strukturen. Jag trodde inte att jag skulle gilla det men det gör jag. Det enda som är lite jobbigt är att jag har en tendens att riva mig lite på dem när jag vaknar...Lackar innan jag lägger mig så på morgonen när jag vaknar är de lite vassa....

      Radera