onsdag 27 februari 2013

OPI... Eurso Euro


Jag håller fortfarande att testar mig igenom de olika lacken från OPI senaste kollektioner så det kommer att bli en hel del sånt framöver.
Detta lack har jag varit sugen på att lacka med i princip ända sen jag såg den på pressvisning men försökte tygla mig lite och ta några andra lack först.

OPI...Eurso Euro är ett mörkt kungsblått krämlack men en viss jellykänsla över sig. Den täcker på två-tre lager men har en glans som känns väldigt jelly.
Även om lacket kanske inte är så unikt så är det otroligt snyggt och jag är mycket förtjust i lacket.
På ringfingrarna har jag blingat till det lite extra med Polka.com som också är superfint!

Lacket är lätt att lacka med och flyter bra över nageln, täcker på två-tre lager samt har en ok torktid.

Som baslack har jag använt Nubar base foundation, tre tunna lager OPI...Eurso Euro, på ringfingret ett tunt lager Polka.com och jag har avslutat med det snabbtorkande överlacket från Lumos.


5 kommentarer:

  1. Det är verkligen ett snyggt lack! Jag är så glad att jag har det i samlingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också! Superfint och likt ett av mina andra favoritlack Revlon Royal.

      Radera
  2. Ser fint ut :) jag köpte inte detta då det inte kändes så lockande under våren. Men det är ju verkligen fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är superfint, är otroligt svag för denna nyans av blått! Den känns inte så otroligt vårig nej men jag brukar ofta strunta i sånt och köra efter humör.

      Radera
  3. Det är en fantastis blå!

    SvaraRadera