måndag 25 februari 2013

Grape Expectations


Det här är en sminkning som jag bar för ett tag sen, ville kombinera en grön och en lila skugga och slog till på
Sweet Pea, Grape Expectations och Blackcurrant Affair från The Body Shops ny Colour Crush.
Jag har också på mig min nya favorit , Yves Saint Laurent Touche Éclat foundation som är magi på flaska!

Ansikte:
YSL Le Teinte Touche Éclate B40 Beige
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
MAC Mineralize Concealer i NW20
Lumiere Minerals Salmon concealer
Shisedo Blush Stick i Peach Flush

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
The Body Shop Sweet Pea
The Body Shop Grape Expectations
The Body Shop Blackcurrant Affiar
Urban Decay Virgin
Wet n Wild Brulée
Boots no7 360 mascara

Jag började med att grunda med UDPP och därefter så packade jag Sweet Pea över hela den röliga delen av locket. Med en fluffig borste så gick jag in med Grape Expectations i globlinjen och en bit ovanför.
För att fördjupa globlinjen lite mer så tog jag lite Blackcurrant Affair och suddade in den i det yttre v:et.
Längs med den nedre fransraden jag har Sweet Pea på den inre halvan och Grape Expectations på den yttre halvan.

Som highlighter under ögonbrynen har jag den hudfärgade matta skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån den champangefärgade skimrande skuggan Virgin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar