söndag 24 februari 2013

Daisy Beauty Awards: Årets underlägg

Som jag har väntat på att dels få berätta om några nya favoriter men också att se så vilka som var nominerade och vilka som vann i Daisy Beauty Awards.
Jag satt med i kategorin Årets Underlägg och det var ett otroligt roligt jobb att testa mig igenom de som var nominerade.

Dior Diorskin Nude foundation
En väldigt bra foundation som ger ett fint resultat som håller hela dagen. Täckningen är åt det lättare hållet.

Clarins Skin Illusion
Tyvärr en för mörk nyans för mig och just nu under vinter så är min hud också ganska torr men det är i alla fall ett mineral punder som verkar lovande.

Sisley Global Perfect Pore Minimizer concentrate
Dyrt och lyxigt, ger en fin effekt till huden och minskar intrycket av porer, sägs kunna minska dem över tid men eftersom jag inte hade produkten så att jag kunde testa under länger period så kan jag inte riktigt säga något om det  än.

MAC Mineralize Concealer
MAC gör bra saker och denna concealer är inget undantag, täcker bra, sitter bra och är perfekt till att dölja mörka ringar under ögonen.

Yves Saint Laurent Le Teinte Touce Éclate
Magi på flaska skulle jag vilja säga, den bästa foundation som jag testat! Lyster, täckning och håller hela dagen!

Jag kommer att skriva mer detaljerade recensioner som kommer att dyka upp på bloggen och vilka som vann kan ni se i Daisy Beauty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar