måndag 7 januari 2013

Topp 15 nagellack 2012

Jag har tagit det ganska lugnt med nagellacksshoppandet under 2012 men jag har ändå lyckats skaffa en hel del guldklimpar.
Dessa 15 nagellack har jag köpt och använt under 2012 och kommit att älska lite extra.
Lacken är listade utan kronologisk ordning då det är helt omöjligt att välja en favorit.


Zoya Aurora
Älskar detta lack, så otroligt fint med det prigmatiska glittret i den varmlila basen.

OPI Live and let Die
Min favorit från James Bond kollektionen Skyfall, mörktgrönt med guldglitter. Onekligen unikt i min samling.

Hare Midsummer's Midnight
Indielacken har riktigt kommit stort under 2013 och Hare Nail polish gör otroligt fina. Jag är otroligt förtjust i jellybas till glitter och detta är nog ett av de finaste glitterlack jag har.

OPI Goldeneye
Guldigt och blingit, fick riktigt mycket frågor om vad jag hade för lack när jag bar detta. Otroligt fint.

Picture Polish White Wedding
Trodde väl aldrig att jag skulle bli så förtjust i ett vitt lack som jag blev i detta. White Wedding ser ut som snö på naglarna och skimrar försiktigt i andra fäger som inte riktigt kommer fram på bild.

Revlon Royal
Kungsblått och bara fantastiskt!

China Glaze Surfin for Boys
Det snyggaste neonlacket någonsin! Galet lysande och med fin färgskiftning från korall till rosa.

Essie Fear & Desire
2012 var nog det året som jag blev förtjust i krämlack och jag skyller det på Essie. Fear & Desire är ett riktigt fint lack.

Depend 313
Det här lacket skulle man kunna döpa om till Depend Lina rakt av. Lila lack med grönt glitter, helt fantastiskt fint.

Essie Mojito Madness
Limegrönt krämlack, väldigt fint och både formulan och penseln var fantastiska.


H&M Lady Luck
Är det grönt, är det teal? Detta fantastiska lack som H&M släppte i våras är otroligt fint och har fina skiftningar.

China Glaze Riveting
Från China Glaze Hunger Games kollektionen och det snyggaste lacket från den kollektionen. Representerar Distrikt 3 i Hunger Games.

Nubar Boyfriend Jeans
Formulan är helt fantastisk och ett av få lack som jag har lackat om direkt efter att jag tagit bort det, tror jag hade denna två veckor i sträck.

H&M Purple Glitter
Vill slå mig själv för att jag inte skaffade en backup på denna... Fantastiskt fint lack men det kommer i en väldigt lite flaska, bara 8 ml. Får spara den för specialla tillfällen.

Jessica Pumkin Delight
Skiftningar i detta lack är mycket finare än vad man ser på bild och den har ett underbart skimmer i sig också.


Vilka nagellack har stått ut för er under 2012?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar